Радови који не испоштују пропозиције, неће бити разматрани.

Резултати конкурса ће бити објављени 1.12.2019. године. Биће награђени првопласирани радови.

Радове слати на следећу адресу marketing.tim@ts9maj.edu.rs.

 

Категорије такмичења и пропозиције:

  • категорија фотографија:
  • фотографије које ученици шаљу морају да буду ауторске;
  • формат фотографије: JPG, JPEG;
  • димензије фотографије: максималне дужине стране 1920рх, резолуција 300 dpi, величина фотографије не сме прелазити 5МB;
  • фотографија у називу треба да садржи име и презиме аутора/ке;
  • у мејлу треба да стоји назнака „категорија фотографија“;
  • плакат:
  • рад послати као PDFфајл у А3 формату;
  • плакат мора да буде дизајниран од стране учесника/це, не користећи туђа ауторска дела;
  • плакат у називу треба да садржи име и презиме аутора/ке;
  • у мејлу треба да стоји назнака „категорија плакат“;

 

  • филм:
    • избор софтверског алата је слободан;
    • максимална величина филма до 100 МВ и максимално трајање 4 минута;
    • узети у обзир кадрове који су креативни, аутентични, описни, асоцијативни, сопствени доживљај;
    • видео мора да се покреће на Windows платформи;
    • пропорција 4:3 или 16:9;
    • формат wmv;
    • резолуција минимална 640х480, максимална 1920х1080рх;
    • frame rate: 24 или 30 fps;
    • употреба некомерцијалне музике;
    • у мејлу треба да стоји назнака „категорија филм“;

 

  • мултимедијална презентација:
    • алат Power PointилиAdobe Flash;
    • величина рада до 50 МВ;
    • обратити пажњу на фонтове и све остало што не спада у стандардну инсталацију Windows-а;
    • узети у обзир добро обрађен, информативни, оригинални и не превише опширни садржај, питкост за форме за публику;
    • на насловној страни треба да стоји назив теме, име и презиме ученика, одељење;
    • на уводном (након насловног) слајду треба да стоји кратак садржај;
    • презентација треба да садржи интерактивност (навигација јасна од самог почетка до краја, да се начин навигације не мења);
    • текст не треба да буде опширан, подржан сликама или анимацијама који приказују оно о чему је писано;
    • у мејлу треба да стоји назнака „категорија презентација“;

 

У Бачкој Паланци,

14.10.2019.

Тим за маркетинг