Државни репрезентативац у Техничкој школи „9. мај“
Техничку школу „9. мај“ су похађали и похађају многобројни успешни спортисти. Није реткост да су они и државни репрезентативци. Један од њих је и Никола Карановић, ученик III5 одељења. Као спортиста, Никола је даровит за предмет Физичко васпитање, који похађа по индивидуалном образовном плану – ИОП3.
Питали смо професорицу физичког васпитања, Тамару Никић да нам нешто каже о Николи:
Тамара Никић : Никола се бави кајаком. Врхунски је спортиста и уједно је и државни репрезентативац. Поред свих својих обавеза, које нису мале, Никола је и одличан ученик. Талентован је, упоран, истрајан, мотивисан за учење и успех. Управо га је све то и довело да физичко васпитање похађа по напредном плану и програму за даровите ученике. Овакав план, припрема и поставка самог часа, другачији су у односу на план и програм редовне наставе. Није било тешко уклопити све у редован час. У почетку је можда и било потешкоћа у раду са Николом јер је је радио гимнастику и вежбе које су за њега биле сложеније. Али Никола је успешно све савладао и усавршио своју технику. Својим трудом, радом и залагањем на часовима Никола је напредовао, што је довело до још веће мотивисаности и жеље за доказивањем, не само на часовима, већ и у спорту којим се бави. Никола је успео да и остале ученике подстакне да се још више труде, раде и залажу. Зато мислим да је добро и корисно да надарени ученици похађају редовне школе, како због своје социјализације, тако и због тога да друге мотивишу и подстичу на боље резултате и на крају, да можда и испоље неке своје таленте. |
Разговарали смо са Николом Карановићем, државним репрезентативцeм, који похађа нашу школу:
Посетили смо и Николиног тренера, Мирослава Родића, који је уједно и председник Кајак кану клуба „Таркет“ из Бачке Паланке. Питали смо га да нам нешто каже о Николи:
Мирослав Родић : Никола је један од најперспективнијих кајакаша у Србији. Вредан је, свестран, послушан... Стандардни је члан јуниорске репрезентације. У два наврата је учествовао у незваничном светском првенству за своје годиште и на истом је био седмопласиран. Као мали дечак, Никола се уписао у наш клуб, тако да је заједно са кајаком одрастао и од малог дечака постао је један квалитетан и добар одрастао човек, вољен и поштован у својој околини. С обзиром на своје велике спортске обавезе, потребна нам је добра сарадња са Техничком школом „9. мај“ у коју Никола иде, односно сарадња са руководством школе и професорима. Успели смо да успоставимо максималну сарадњу. Увек смо наилазили на разумевање директорице и професора. Сви смо били ту да подржимо Николу. И Николина школа и ми смо свесни тога да је то једини начин да заједно дођемо до успеха. |