Ученици трећег разреда Техничке школе „9. мај“ већ су упознати с основама програмирања и логике, али радионица им је омогућила да продубе своје знање и стекну увид у то како вештачка интелигенција функционише. У фокусу су биле неуронске мреже, технологија која стоји иза апликација попут препознавања лица, аутоматског превођења језика и самовозећих аутомобила.
Затим је објашњено како неуронске мреже имају широку примену у савременом свету. Поред препознавања слика и звука, оне се користе у медицинској дијагностици, финансијским предикцијама и роботици. Посебан акценат био је на томе како ове мреже омогућавају рачунарима да се прилагођавају новим информацијама и условима, чинећи их изузетно моћним алатима за решавање сложених проблема. Кроз пример класификације слика, Петра је показала како мрежа може препознати објекте попут аутомобила, кућа или животиња.
Кроз ову радионицу, ученици Техничке школе „9. мај“ су добили увид у једну од најзанимљивијих и најбрже растућих области данашњице. Иако су неуронске мреже сложен концепт, Петра је успела да их преведе на језик ученика, чинећи их доступним и разумљивим.