Пројекат „У правом тренутку на правом месту за ендемите“
Пројекат „У правом тренутку на правом месту за ендемите“ реализован је као програм од националног интереса за промоцију науке у 2021. години на основну јавног позива који је расписао Центар за промоцију науке. У такмичарском делу пројекта учествовало је 12 школа.
Техничка школа „9. мај“ Бачка Паланка је узела учешће у пројекту који се реализовао у периоду од септембра до краја децембра 2021. године и у категорији средњих школа, заузела је и поделила прво место са Машинском школом „14. октобар“ из Краљева.
Пројекат „У правом тренутку на правом месту за ендемите“ реализован је као програм од националног интереса за промоцију науке у 2021. години на основну јавног позива који је расписао Центар за промоцију науке. Циљ пројекта је био да се у пројекат укључи што већи број основних и средњих школа, ученика, наставника, професора из Републике Србије, како би се упознали са заштићеном флором, да знају да је препознају у природи и како да је очувају и прате њен развој. Важан део овог пројекта био је рад на терену. Ученици су посетили неколико локација на којима се налазе заштићене биљке, фотографисали их и касније у школи обрадили кроз неколико формата (плакати, ПП презентације, ликовни радови, кратки филмови, есеји, поезија).
У такмичарском делу пројекта учествовало је 12 школа. Пристигао је велики број радова у формату презентација, плаката, филмова, есеја, припрема за час, радионица и друго.
Стручни жири су чинили:
1. Проф. др Емир Скејић, ванредни професор Факултета електротехнике Универзитета у Тузли, Босна и Херцеговина
2. Проф. др Лазар Копања, вандредни професор и декан Факултета информационих технологија Алфа БК Универзитета у Београду;
3. Ксенија Пиљевић, професор информатике и рачунарства у Хауксен школи у Ослу, Норвешка;
4. Горан Јовишић, професор информатике и рачунарства у Карловачкој гимназији, као техничко лице и у име организатора Удружења професора информатике Србије.
Најважнији критеријуми оцењивања су били остварљивост циљева пројекта, рад на терену, коришћење различитих метода у настави, мултимедијалност радова и број укључених ученика (и наставника као сарадника) из школе.
Ученици из Техничке школе „9. мај“ Бачка Паланка су креирали 24 рада (филмови, презентација, плакати, цртежи , састави, песме, макете), а сваки ученик имао је свог професора-ментора.
Као наставак ове акције, учествовали смо у потрази за кукурјаком на простору Багремаре.